Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9789048736140
Jaar (oorspr.)
2019

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Pirates of the Caribbean / Makkelijk lezen met Disney
ISBN: 9789048736140
Conditie: Als nieuw

Het ziet er niet goed uit voor Jack Sparrow. Hij wordt achterna gezeten door de geesten van piraten. Hun baas is kapitein Salazar, een oude vijand van Jack Sparrow. Hij wil elke piraat op zee doden, dus ook Jack is niet veilig voor hem. Alleen als hij de Drietand van Poseidon vindt, kan hij Salazar verslaan. Maar bestaat deze drietand wel echt? Door de korte zinnen en het speciale lettertype is deze versie van Pirates of the Caribbean ook geschikt voor kinderen met dyslexie.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Bezorgt in heel België
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 28 sep '25
Zoekertjesnummer: a154953929