Verfijn resultaten
Prijs
Categorie
Taal
Aangeboden sinds
€ 50,00
Nintendo wii in perfecte staat te koop. Inclusief originele voeding en controller (zoals op de foto's) zonder sensorbalk (voor
€ 60,00
Originele sony ps2 slim te koop. In zeer goede staat! Bevat ook de originele power brick, videokabel en de originele dualshock 2-c
€ 10,00
Ps1 controller te koop. Deze is in gebruikte staat maar werkt perfect. Voor onderdelen of herstelling. 10 Euro is de laagste prijs
€ 20,00
Zeldzame 2002 fifa world cup controller uit 1999 te koop. De staat is als nieuw, werkt ook perfect. Kan dienen voor ps2 en pc mag
Zwarte wii console te koop. Gebruikt maar in zéér goed werkende staat. Alle klepjes zijn ook nog prima in orde. Komt zonder access
€ 30,00
Sn pro pad snes controller set. In perfecte staat, werken beide ook perfect. Voor deze set is 30 euro de laagste prijs (enkel in s
€ 80,00
Speed controller gefi tron kan een vermogen van 2400w sturen/regelen op 230v. Kost nieuw 189 euro, voor 80 euro mag deze weg (laag
€ 550,00
Showtec octostrip set te koop. Gebruikt maar nog in goede staat. Zéér eenvoudig aan te sluiten, alle octostrips krijgen voeding en
€ 700,00
Legendarische rodec mx 180 te koop. In zéér goede staat, beschikt over de originele frontplaat en heeft dit jaar ook nog een volle
Acer 22" scherm vg220q in nieuwstaat te koop. Heeft een 75hz scherm met een reactietijd van 1ms dus ook perfect voor grafisch
€ 120,00
Bij deze verkoop ik mijn ps4 slim in absolute nieuwstaat! Mag weg wegens aankoop ps5. Inclusief originele dualshock 4 controller.
€ 100,00
Nash siren rs-1 beet melder set inclusief bijbehorende beschermcases. Voor 100 euro per stuk mogen ze weg.
Bij deze verkoop ik mijn defecte actieve jbl luidspreker, type eon 515 xt. Deze heeft het bekende probleem met de voeding (doet ni
€ 40,00
Nieuwe boomtone dmx 192 mkii te koop. Volledig nieuw, aangekocht voor 99 euro als back-up toestel maar nooit gebruikt of zelfs uit
Sony ps3 (eerste versie) te koop. In zeer goede staat! Inclusief de originele stroom- en videokabel, zonder controller (zoals op d
€ 375,00
"le corbussier" cassina lc4 kopie set in perfecte staat te koop. Voor deze iconische chaise longue is 375 euro de minimu
Bij deze verkoop ik mijn steelseries apex 5 qwerty keyboard. In zéér goede staat, mag weg wegens overstap naar imac. Aangekocht vo
Bij deze verkoop ik mijn logitech g213 azerty keyboard. Nog nooit uit de verpakking geweest dus is nog gloednieuw. Aangekocht voor